دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایمفریم ۱ ساعته بندازیم که نشانههایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده. قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو ...
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.