رفیق، انگار وقتشه که یه سلامی هم به پنگوئنای کله گنده (PENGU) و موج بازای شیطون (MOG) بدیم! 😎 پنگو دیگه از لاکش اومده بیرون! یه مثلث قشنگ رو تو تایم ۴ ساعته شکسته و الان داره رو ۰.۰۱۲ دلار ...
صعودی
صعودی
نزولی
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.