رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

سیگنالچی
صعودی
تکنیکال

ریپل (XRP) آمادس برای یه رشد عالی

سلام رفقا، دیشب دقیقا همین چارتو دیدم و بدون لحظه‌ای تردید ورود کردم! الان می‌خوام بهت بگم چرا نباید این فرصت رو از دست بدی!

🚀🔥 تحلیل XRP / USDT

شکست قدرتمند مقاومت تاریخی حوالی ۲.۹ دلار

پولبک به محدوده مقاومت‌شده‌حمایت در حال تکمیل شدنه

ideasخرید سریع XRP
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

ساختار شارپ صعودی و کندل‌های قوی نشون از ورود اسمارت‌مانی داره

پامپ قبلی (نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۴) دوباره داره تکرار میشه همون الگو، همون حرکت!

تارگت اول: ۶.۷۸ دلار – هدف کلاسیک براساس موج قبلی

تارگت‌های فرعی: ۴.۵ و ۵.۸ می‌تونن در مسیر تارگت اصلی، محل سیو سود پله‌ای باشن

زیر محدوده حمایتی جدید یعنی ۲.۲۴ دلار

شکست این سطح نشون میده بازار هنوز آماده پرواز نیست

این پوزیشن بلندمدته، پس با آرامش وارد شو

روی تارگت اول، ۵۰٪ سودت رو ببند و استاپ رو بیار بالا برای ریسک‌فری کردن پوزیشن

اگه سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌کنی، اجازه بده موج رشد کامل بشه (۳ تا ۴ ماه آینده)

XRP آماده پروازه، ساختار چارت تایید شده، مقاومت شکسته، پولبک تمومه، الان دقیقا وقت ورود حرفه‌ایاست 😎

دیشب من وارد شدم، الان نوبت توئه سوار موج شی!

هر واحد ریپل (XRP) در این لحظه با قیمت ۱.۰۲۳۷ $، معادل ۱۷۱,۲۲۶ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۴.۲۸۱ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ با سقوط امروز بازار، قیمت ریپل هم کف اخیرش در سطح ۱.۰۵ دلار رو شکست و ادامه روند نزولیش تایید شد. حالا به نظرم بهتره قیمت یکم دیگه ریزش کنه، بیاد تو اصلاح تا ۱.۱۵ دلار و از ...

  • 4
ایلیا
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایم‌فریم ۱ ساعته بندازیم که نشانه‌هایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده. قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو ...

  • 1
fereshte
خنثی
تکنیکال
بلند مدت

سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت ریپل (XRP) در تایم‌فریم هفتگی، داخل یک الگوی کنج (Wedge) بلندمدت در حال فشرده شدنه و دقیقاً بالای یک محدوده حمایتی خیلی مهم قرار گرفته. هر چقدر قیمت به ...

  • 5
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین نجف پور

عالی
ممنونم از تحلیل‌های مفیدتون

مسعود

به نظر من دوباره تا ۲ دلار پایین میاد و تا آخر سال تقریبا همینه.

فرزاد

خسته نباشی ، میذاشتی ی دو روز دیگه میگفتی

غلامعلی حاجی حسین

سلام . از امروز رسما وارد التسیزین شدیم و سقف های جدید برای ریپل دور از انتظار نیست در ۱۰ دلار فروشنده نباشید و به بالای ۵۰ دلار دید داشته باشید.

محمد

سلام
دمت گرم سیگناچی تا به حال بهترین تحلیل ها رو دادی

عباس

بازار بی رحم شده با کمی رشد میری سیو سود کنی-یک مرتبه پرواز میکنه-برای اینکه عقب نمانی مجبوری دو مرتبه رو قیمت بالابخری پس باید بلند مدت خرید

رستاد

سلام. لطفا در مورد ارز جسمی هم یه تحلیل بزارید. تشکر