رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

عمو موسی
صعودی
تکنیکال

معامله با عمو موسی، طلا دیوونه شده!

تریدرهای خوشگل عمو موسی؛ این طلا دیوونه‌وار داره میره بالا و انگار اصلاح نمیخواد بده! ما هم پیگیرانه دنبالش میکنیم و میخوایم ازش سود بگیریم! پکس گلد (PAXG) که نماینده همون طلا تو بازار کریپتو هست و رفتار قیمتی اونو منعکس میکنه، فقط تو روند صعودیه.

چندین عامل مهم برای رشد طلا وجود داره: احتمال رکود اقتصادی، تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی، احمق‌ بازی‌های ترامپ و زیر سوال بردن استقلال فدرال رزرو. خب به اینا کار نداریم، بریم رو چارت!

دیگه هیچ بالا پایین کردنی در چارت نیاز نیست و روند PAXG به وضوح صعودیه. سه محدوده خوب برای خرید داریم که قیمت به هر کدوم رسید و سیگنال داد، می‌تونیم وارد پوزیشن خرید بشیم. ناحیه جدیدی که مد نظرمه، بین ۳۳۰۰ تا ۳۲۵۰ دلاره. اگر قیمت به طور اصلاحی نه شارپی، به این محدوده برگشت، یه فرصت خوشگل خرید برامون مهیا میشه.

راستی زرنگ‌های عمو، استاپ لاس از واجباته. اگر قیمت به زیر ناحیه ما اومد، یعنی ستاپ صعودی ما خراب شده؛ یعنی باید استاپ لاستون رو زیر ناحیه بزارین. برای همه نواحی هم همینطوره.

ideasخرید سریع PAXG
با یک کلیک پکس گلد (PAXG) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

مدیریت سرمایه فراموش نشه که تنها راه زنده موندن تو بازاره!

هر واحد پکس گلد (PAXG) در این لحظه با قیمت ۳,۹۹۱ $، معادل ۶۷۱,۱۷۴,۵۴۶ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۲.۶۸۹ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
fereshte
خنثی
تکنیکال
میان مدت

کندل امروز طلا تکلیف جهت بعدی بازار رو مشخص می‌کنه. دو مسیر پیش‌رو داریم: ❌ سناریوی ریزش (کلوز زیر کندل دیروز): تایید ریزش بیشتر و باز شدن راه برای سقوط قیمت به کانال ۱۴ میلیون.

  • 17
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

توکن پکس‌گلد بعد از لمس سقف‌های قیمتی اخیرش، یه اصلاح سالم و منطقی رو ثبت کرده و حالا دقیقاً روی محدوده حمایتی ۴,۳۰۰ دلار آرام گرفته است. به نظر می‌رسه اون فشار فروش سنگین اولیه دیگه فروکش کرده؛ چون هم ...

  • 10
ایلیا
نزولی
تکنیکال
میان مدت

داستان طلا (XAUT) اینه: الان اصلاً وقت خوبی واسه خرید طلا نیست و چارت تو وضعیت بد و خطرناکی گیر کرده. قیمت بعد از اینکه از مقاومت ۴,۷۲۰ ریجکت شد، گارد نزولی گرفته؛ شاید محدوده ۴,۵۴۵ یه حمایت موقت بده، ولی ...

  • 22
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
شکارچی

عمو موسی
یه راه کار بده برا طمع بیجا … چکارش کنم این لامصب رو که زیاد به فنا داده من رو .
هروز نقطه ورودم خوب هست سودم رو میگیرم
ولی نمیدونم چرا بعضی روزا. اشتباه میکنم بجا اینکه سودم رو بردارم برم کنار تا روز بعد یه مرضی به جونم میفته که یه معامله دیگر بزنم و این همون اشتباهم هست که همون میشه ضررم. . ولی با یه معامله هرچه چه سعودی چه نزولی اگر یک بزنم راحت سودم رو میگیرم ولی دومی و سومی رو گند میزنم . بچه یه راهکار بدین . من اول صبح که میخوام شروع کنم میگردم دنبال سیگنال و پیدا میکنم … ماندم چرا اینجور خراب کاری میکنم پوزیشن بعدی شو