رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

عمو موسی
صعودی

از خرید بیت کوین جا موندی؟ برات دو سطح خوب برای خرید معرفی کردم

#عمو_موسی

خدایی بیت کوین چه کرده! سه روزه بکوب داره رشد میکنه و بالاخره یکم قیمت داره استراحت میکنه. البته این افت اصلاح به حساب نمی‌آد و صرفا یک استراحت یا همون رنجه. دلیل این امر این بوده که صرافی کوین بیس دیگه بیت کوینی برای فروش نداشته و همه BTCهاش رو به صندوق های ETF داده.

جالب بود که تو اون موقع دیگه خرید بیت کوین توسط ارائه دهنده های ETFها متوقف شد که خب خودش از فشار خرید کم کرد. موجودی کاربرای کوین بیس که بیتکوین های خودشون رو در صرافی نگه داشته بودند صفر شد.

تو گزارش ها اومده بود که در ۲۴ ساعت قبل حدود ۶۵۰ میلیون دلار پوزیشن خرید و فروش در فیوچرز لیکویید شد. خب الان که فهمیدیم چرا رشد بیت متوقف شد، بریم رو چارت ببینیم ما کجا بخریم.

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع

دو سطح خیلی خوب داریم در تایم فریم یک ساعته که وقتی قیمت بهش برگرده میتونه دوباره یه انرژی جمع کنه و حرکت صعودی بعدیش رو استارت بزنه. حتما یادتون باشه که شارپی نیاد پایین قیمت تا اصلاح حساب بشه. هر چی ناحیه پایین تر، ریسک به ریوارد بهتر، قیمت ارزون تر. ناحیه اول و دوم به ترتیب بین ۵۷۲۱۳ تا ۵۶۶۵۹ دلار و ۵۱۸۴۰ تا ۵۱۳۵۱ دلار هستن.

مدیریت سرمایه رو فراموش نکنید که راه زنده موندن تو بازاره!

هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۶۷,۳۰۸ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۰۶ افزایش یافته است.
تحلیل های مرتبط
Breaking
نزولی
فاندامنتال
کوتاه مدت

📉 صندوق‌های ETF اسپات بیت ‌کوین دیروز مجموعاً ۶۹۶ میلیون دلار خروج سرمایه داشتن. با احتساب دیروز، شیشمین روز متوالی هستش که این صندوق‌ها با خروج سرمایه مواجه می‌شن. هم‌زمان، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم هم حدود ۸۱.۹ میلیون دلار خروج ...

  • 0
OBT
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

ترند چند روز اخیر بازار سینپس بوده که نمادش SYN هستش. یه تحلیل قبلا گذاشته بودم، اما قیمت به نواحی lورد نظر نرسید و رشد کرد. حالا سه تا اردربلاک تمیز داریم که میشن محدوده‌های ۰.۳۳، ۰.۲۴ و ۰.۱۹ دلار ...

  • 1
تریدری؟؟
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام رفقا چطورین؟ بیت کوین (BTC) امروز یه سقوط ناگهانی کرد و به محدوده ۵۸ هزار دلار رسید. البته قیمت سریع برگشت که نشون میده فقط استاپ فیشینگ بوده. به نظرم فعلا چیزی برای لانگ بیت کوین نداریم و بهترین سناریو ...

  • 2
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
19 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
علی بابا

دوستان تا استوکاستیک ار اس آی در تایم ماهیانه با ۲۱ صعودی هست فکر ریزش نباشید. پولبک ب شصد هزار یعنی هدف ۱۴۷ هزار دلاری با الگوی هارمونیک و فیبوناتچی.

احمد

سلام منم فکر میکردم بیت پایین میاد ولی موج خرید شدیده حالا حالا پایین نمیاد تا اردیبهشت خیلی مونده پس رشد بیت کوین باز ادامه داره

Agn

سلام تریدر ا بیت وقتی میاد پایین که اکثرا بگن دیگه پایین نمیاد وارن بافت را می‌شناسید که و آن جمله معروفش ( وقتی همه میگن بخریم تو بفروش و وقتی همه میگن بفروشیم تو بخر) موفق باشید

علی

سلام
من یه مسافر تازه واردم هیچی از فیوچرز یا اسپارت کار نمی دونم حضرت موسی لطفا به من کمک کن ممنونت میشم
فعلا ۷م ت اوردم شده ۱۷م خوشحالم ولی می ترسم مثل بورس بزنه زمینم
جوانکی ازپاریس کوچولو( بجنورد)

حضرت موسی

عمو تحلیلات درسته ولی این بیت کوین یه دفعه جفتک میندازه یا بدون سوار می‌ره بالا و یا وقتی سواری میندازتت پایین. سخته واقعا. منم منتظر یه اصلاحم ولی انگار خبری نیست بازار بدون هیچ دلیل مشخصی یه دفعه وحشی شد . اونم در عرض چند ساعت. کی داره قیمت بیت رو آنقدر راحت و بدون هیچ خبر فاندامنتالی کنترل میکنه؟

نیما

بیتکوین ۲۰۲۸ قیمت ۵۰ هزار دلار رو بازم میبینه ولی فکر نکنید منظورم اینه که بیت صعود شدید نمیکنه هااا نه من از سال نود شش فقط دارم روی بیت کار میکنم و مو به مو این مارمولک و میشناسم و بعداز هاوکینگ ی ریزشی تا چهل و پنج یا چهل داریم و بعداز اون وقت سوار شدنه به مدت یکسال تا یکسال نیم و بعدش پیاده میشیم و میریم برای شورت تا دوسال تا برسیم ب هاوینگ بعدی ولی ایرانیا خیلی احساسی رفتار میکنن شلل کن بابا وقتی هفتادهزار تا شد بازم گفتم بیست هزارتا و میبینن بازم خندیدن اما نمیدونن من با علم و فکر حرف میزنم ن از روی حسم

مینا صداقت

اگه نیومد روی ۵۷ و یا ۵۱ کلکت کنده س عمو موسی

امید

اره بدوید تو قله بخرید دیگه بیت کوین ۵۰ هزاری گیرتون نمیاد

Siavash

بشین تا بیاد ایشالا فردا دوبار میاد تا این قیمت

جعفر کریپتو

چقدر ناراحتی داداش

Mty

موسی تو رو بخدا آنقدر به خودت زحمت نده

مهدی

اگر بیاد روی ۵۷، یا ۵۱ ، چند ماه طول میکشه برگرده مهندس، به این میگن ریزش نه استراحت

حسن اکبری

عمو جان من تازه واردم میشه مدیریت سرمایه روبرام توضیح بدین هی دوقرون سود میکنم باز چهار قرون به‌ باد میدم کل زندگیم رفته

حسین اندیشمند

عمو جان برای بیت کوین تحلیل نده شما این تحلیل گر های بزرگ جهان بیت کوین ریزش میکنه تا ۳۸ یا ۳۲ ولی بعکس شده الان روز ۶۲ هست

علی

دقیقا این تحلیل بیت میاد رو ۳۲ و بقیه ارزها به تبعیت ریزش می کنند رو خیلی ها را نابود کرد.