رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

امیر
صعودی

روندی صعودی حرکت قوی: حیفه از این معامله سود نگرفت!

هر چی صبر می‌کنیم واگرایی بببینیم نمیشه که نمیشه. ولی اشکال نداره. این تحلیل برای خرید ارز مانتا با نماد MANTA تو چارت ۴ ساعته هستش. اول از همه حرکت قیمت تو تایم فریم ۴ ساعته رو میبینیم که به ما نشون میده قیمت داره سقف و کف های بالاتر میزنه که خب به وضوح نشون از یک روند صعودی داره.

برخلاف بیت کوین، مانتا روند صعودی خودش رو خراب نکرده و فقط و فقط ۱۰۰ درصد حرکت قبلش رو اصلاح کرده. شاخص RSI هم تو ناحیه اشباع فروشه و حس کردم دیر میشه که اول صبر کنیم واگرایی بولیش بده بعد بگیریم. بهتره رو چارت حرکت کنیم RSI رو بزاریم واسه تایید ثانویه.

سناریو معاملاتیمون چیه؟ بهترین محدوده جهت ورود به نظرم ۲.۸ تا ۲.۷ دلاره که قیمت بیاد به این محدوده یک حرکت صعودی قوی تو تایم فریم پایین تر به ما بده که بتونیم لانگش کنیم. تارگت های ۳.۵۵ و ۳.۸ دلار هم میتونه برای این ترید مناسب باشه.

دوستان این معامله ریسک به ریوارد خوبی بهمون میده ولی خواهشا طمع نکنید و مدیریت سرمایه فراموش نشه!

ideasخرید سریع USDT
با یک کلیک تتر (USDT) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد تتر (USDT) در این لحظه با قیمت ۰.۹۹ $، معادل ۱۶۷,۲۹۹ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۰۱۳ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
Breaking
خنثی
فاندامنتال
بلند مدت

🇮🇷 طبق گزارش وال استریت ژورنال، از سال ۲۰۱۹ تا الان بیش از ۳.۸۴ میلیارد دلار ارز دیجیتال از طریق صرافی کوین اکس (CoinEx) جابه‌جا شده که بخشی از اون مرتبط به کیف پول‌های نهادهای ایرانی بوده. البته کوین اکس این ...

  • 1
OBT
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

قیمت آوه (AAVE) بعد از پیش‌بینی یه بانک معروف تو روند صعودی کوتاه‌مدتی افتاده که رو نمدار ۲ ساعته داریم میبینیم. روند کلی نزولیه، اما با ریسک کم میتونید رو ۷۰ دلار خریدار باشید تا ۹۰ دلار. اگرم زودتر تارگت ...

  • 2
Breaking
نزولی
تکنیکال
کوتاه مدت

🚨 امروز میم کور (M) حدود ۸۴ درصد سقوط کرد و تمام روندهای صعودیش رو شکست. این نشون میده میم‌ کوین خوبی هم که باشی، ممکنه کلی از ارزشت رو تو یه روز از دست بدی!

  • 2
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
Arian

فعلا اصلا جای خرید نیست ضمن اینکه این ارز پر ریسک هست. الان هم زیر مووینگ ۲۰۰ قرار داره. تجربه من میگه حد اقل روی۲.۲ هم خواهد اومد. حتی اونجا هم پر ریسکه

رضا

بنظرم ۳.۲۱ رو شکوند بخرید و حد ضرر رو بذارید روی ۳.۹

جلال09199556035

سلام چطوری میتونم باهاتون رابطه برقرارکنم وازتحلیل هاتون استفاده کنم

حامد

سلام
خط دوم ار اس ایتون که کم تحرک هست چیه؟
تنظیمات ار اس آیتون عالی به نظر می رسه، می شه در مورد تنظیماتش توضیح بدین که چطور تنظیم کردین؟