
WIFاین ارز خط روند خودشو شکسته و قطعا یک صعود تا ۳.۵ دلار داره برای کسای خوبه که دنبال سود با زمان کم هستن بگیرین قطعا فردا یا پس فردا می زنه ۳.۵ دلار رو
برای استفاده از امکانات سایت لطفا ثبت نام کنید.
برای استفاده از امکانات سایت لطفا وارد شوید.
لطفاً توضیح دهید که چرا این تحلیل باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این دیدگاه باید گزارش شود.
لطفاً توضیح دهید که چرا این کاربر باید گزارش شود.

WIFاین ارز خط روند خودشو شکسته و قطعا یک صعود تا ۳.۵ دلار داره برای کسای خوبه که دنبال سود با زمان کم هستن بگیرین قطعا فردا یا پس فردا می زنه ۳.۵ دلار رو
سلام میگم الان ۳,۸۸ هست بنظرت تا کجا بالا میره ممنونم
داداش دمتگرم
اونایی هم دیسلاک دادن برای لانگ زدن من تا الان۱۶۸درصد سود دهی داشته رو لانگ ممنون بابت راهنماییت
اسم این ارز چیه ؟
دمتگرم داداش
بیشتر از این نوع تحلیل ها بزار
تحلیل کوتاه مدت
ممنون
درود بر شما
ممنون از راهنمایی شما عزیزان
داداش من طبق گفته شما لانگ زدم اوکیه؟
فکر کردی رو هوا گفتم ۳.۵دلار رو هم رد کرد
سودت مبارک
منکه اصلا اعدادش رو ندیدم همینجوری یه چیزی نوشتی
خیلی متشکریم بابت راهنمایی برای ما مبتدی ها واقعا دمتون گرم خدا برکت به روزیتون بده