
دوباره سلام. نگاهی به وضعیت ریپل (XRP) در تایمفریم ۱ ساعته بندازیم که نشانههایی از ضعف و افزایش فشار فروش رو داره از خودش نشون میده.
قیمت بعد از اینکه نتونست خودش رو بالای محدوده مقاومت ۱.۱۲ دلار تثبیت کنه، رو به پایین حرکت کرده و در حال حاضر حوالی ۱.۱۰۴۰ دلار معامله میشه. این رفتار میتونه شروع یک روند نزولی جدید روی چارت باشه.
سطوح و معیارهای کلیدی که باید مدنظر داشته باشیم:
دیدگاه کلی: تا زمانی که قیمت زیر سطح ۱.۱۲ دلار باقی بمونه، دیدگاه ما نزولی (Bearish) هست.
محدوده مقاومت: ۱.۱۲۰۰ تا ۱.۱۴۰۰ دلار
تارگت اول نزول: ۱.۰۸۰۰ دلار
تارگت دوم نزول: ۱.۰۶۰۰ دلار
💡 نتیجهگیری:
اگر قیمت بتونه حمایت فعلی رو با یک کندل نزولی پرقدرت رو به پایین بشکنه و زیرش بسته بشه، فشار فروش شدیدتر میشه و مسیر برای رسیدن به تارگتها هموارتر خواهد شد. بنابراین بهتره برای ورود به پوزیشن شورت، عجله نکنید و منتظر تایید شکست قطعی حمایت بمونید. مدیریت سرمایه هم طبق روال همیشه رعایت بشه. موفق باشید.
تحلیل موردنظر یافت نشد!


