
سلام به همگی… روزتون بهخیر. یه ستاپ فروش (SHORT) روی مانا (MANA/USDT) در تایمفریم ۱ ساعته بخش فیوچرز داریم. اگر حوصله داشتید مشخصاتش اینه:
💰 نقطه ورود:
۰.۰۷۰۵
🛑 حد ضرر:
۰.۰۷۲۲
🎯 تارگتها:
تارگت اول: ۰.۰۶۹۶
تارگت دوم: ۰.۰۶۸۳
تارگت سوم: ۰.۰۶۶۹
تارگت چهارم: ۰.۰۶۵۵
⚙️ اهرم (لوریج):
۵ تا ۱۰ (زیاد بالا ننویسید که استرس نگیرید)
وقتی قیمت به تارگت اول رسید، حد ضرر رو بیارید روی نقطه ورود که خیالتون راحت بشه و معامله ریسکفری بشه.
📌 مدیریت سرمایه:
بیشتر از ۱ تا ۲ درصد سرمایه رو روی یه پوزیشن ریسک نکنید. قبل ورود هم خودتون یه نگاه به چارت بندازید و تایید بگیرید. زیاد هم به صفحه مانیتور زل نزنید… فعلاً.
تحلیل موردنظر یافت نشد!


