رمز ارز نیوز Latest تحلیل ها

💀
صعودی
تکنیکال

آماده برای صعود

به نظرم DOGS جای خوبیه برای خرید داگز می‌تونه تا ۱ دلار بالا بره

ideasخرید سریع DOGS
با یک کلیک داگز (DOGS) را در ارزپلاس معامله کنید!
شروع
هر واحد داگز (DOGS) در این لحظه با قیمت ۰.۰۴۳۷ $، معادل ۶.۵۲۵۳ تومان معامله می‌شود. باتوجه به نوسانات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته %۰.۶۹ کاهش یافته است.
تحلیل های مرتبط
ایلیا
صعودی
تکنیکال
کوتاه مدت

سلام خدمت همراهان عزیز، در مورد ارز داگز باید بگم که الان دقیقاً نزدیک کفِ‌تار خودش قرار گرفته و توی یه کانال نزولی داره بازی می‌کنه. اگر حجم معاملات کمی جون بگیره، می‌تونیم انتظار یه بازگشت خوب از همین ناحیه ...

  • 5
تریدر خسته
صعودی
تکنیکال
میان مدت

خب، DOGS توله‌سگ‌ فعلاً توی یک کانال نزولیِ خسته‌کننده داره کف‌خوابی می‌کنه (تایم‌فریم یک‌ساعته). رسیده به کفِ کانال و انگار می‌خواد یه تکونی به خودش بده و رو به بالا بازگشت داشته باشه؛ البته قبلش احتمالاً یه بار دیگه برگرده ...

  • 1
تریدر ژاپنی
صعودی
تکنیکال

DOGSUSDT همانند سامورایی جوانی است که مدتی در میدان تمرین باقی مانده، اکنون اما نگاهش به افق‌های دور دوخته است. قیمت در محدوده‌ی ۰.۰۰۰۱۴۳ در حال نبرد میان مرزهای عرضه و تقاضاست. سقف تاریخی اخیر در ۰.۰۰۰۱۶۷ همانند دیوار مستحکمی در ...

  • 14
دیدگاه خود را ثبت کنید
guest
13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
ارش

نظرت رو نگهدار حیفه مفتی میزاری اشتراک

حامد

۱دلار ؟ تو بگو ۱۰۰تا تک تومنی. دوست دارم بدونم این تحلیل گرمون چند سالشه؟؟؟ به جان داداش

حامد

ا دلار یعنی ۱۴۰۰برابر شدن؟؟؟؟ مگه داریم؟؟؟؟ شعر نو میگی؟؟؟؟

حامد

تحلیلت واقعیه؟؟؟؟ از کجا میگی ۱ دلار؟؟؟؟؟؟؟

کوروش

سلام دوستان شما الان گیر ۱ دلار یا ۱ ریالش هستین
دادا ممنون بابت تحلیل درستت

رضا

هر چیزی میبیند باور نکنید منبع خودشه تحیل نداره همینجوری یه چیز گفته احتمالا نمیدونه دلار چیه شاید خاسته ریال بزنه نوشته دلار

mohammad.8112

این بر اساس تومانه یا دلار؟

بهنام

سلام
به نظرم این افزایش زیادی خوش‌بینانه است!
ولی اگه بشه چی میشه!!!

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط بهنام
Mahboobe

اگه بشه چی میشه؟ قبل از اون که به سقف برسه فروختیم… من نیمی از داگزهام و نیمی از هدراهام و تمام کاردانو هام و تمام چین لینک هام رو وقتی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد پایین تر از قیمت الان بودند فروختم خیال نمی کردم این همه برن بالا… پولکادات و یونی سواپ و پالیگان و ایکس رو هم همون شبای اول که بازار پامپ کرده بود فروختم… لعنتی یه چیزی رو میفروشی میره بالا و یه چیزی رو هم نگه میداری میاد پایین.

Mahboobe

دوج که دوجه هنوز ۱ دلار نشده داگز میخواد بشه ۱ دلار؟

عرفان

فکر کنم این دوستمون منظورش از یک دلار ۰.۰۰۱ باشه

امید

مارکت دوج خیلی بالاست برای اینکه بشه ۱ دلار کلی سرمایه میخواد
اما با توجه به مارکت پایین داگز به راحتی میتونه ۱ دلار بشه

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط امید
مسعود

دوج از رقم خیلی پایین اومده به اینجا رسیده دوج خیلی هم خوبه