آموزش رایگان ارز دیجیتال PDF + کتاب صوتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که نام بیت کوین را نشنیده باشد. افراد بسیاری این نام را در رسانه‌ها و تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی، بازار، گروه‌ها و حتی مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه و خانوادگی شنیده‌اند. همه این افراد می‌دانند که بیت کوین یک تکنولوژی جدید مالی است و حتماً شنیده‌اند که خیلی‌ها با سرمایه‌گذاری و خرید و فروش آن پولدار شده‌اند. اما ابری از ابهام و پیچیدگی، چنان بر سر این تکنولوژی جدید سایه افکنده که مانع از روی ‌آوردن بیشتر به سمت این رمزارز دلربا می‌شود.

عده‌ای فکر می‌کنند بیت کوین مثل سکه‌های بهار آزادی از طلا ساخته شده و حالت فیزیکی دارد؛ شاید چون عکس فیزیکی آن را دیده‌اند! بعضی گمان می‌کنند که بیت کوین هم شبیه شرکت‌های هرمی و کلاهبرداری است که دیر یا زود حبابش می‌ترکد و ضرر مالی زیادی بر جای می‌گذارد.

خیلی نادرند کسانی که به درستی این تکنولوژی و سیستم نوین مالی را می‌شناسند و از راه‌های سرمایه‌گذاری، خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال آگاهی دارند. این افراد می‌دانند که تکنولوژی انقلابی بلاکچین چقدر ظرفیت رشد و توسعه دارد. اینها به درستی درک می‌کنند که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند و از آینده روشن آنها اطلاع دارند. اینها عمیقاً معتقدند که بازار مالی آینده جهان در دست ارزهای دیجیتال است و سیستم مالی سنتی دارد کم‌کم کنار می‌رود. در واقع این افراد معتقدند که شما چاره‌ای ندارید جز اینکه با این بازار مالی آشنا شوید؛ زیرا در آینده، تنها پول رسمی برای تبادل، ارزهای دیجیتال هستند.

در حقیقت، پر بیراه هم نمی‌گویند! سیستم‌های سنتی همیشه در برابر تکنولوژی‌های نوین سر خم می‌کنند و کم‌کم از مرحله بیرون می‌روند. شما به ناچار باید بدانید که ارزهای دیجیتال چیستند؛ چگونه کار می‌کنند؛ از کجا و چگونه آنها را تهیه کنیم؛ نحوه خرید و فروش و نگهداری آنها چگونه است؟ و … .

کاربران زیادی هستند که به دنبال یک مرجع خوب و مطمئن برای شناخت اولیه ارزهای دیجیتال می‌گردند. از اطلاعات زیادی و سخن‌پراکنی‌های بیهوده و وقت‌گیر خسته شده‌اند و دلشان می‌خواهد که در یک فایل پی دی اف (PDF) و در چند صفحه، شسته و رُفته و راحت با عالم رمزارزها آشنا شوند.

ما در سایت رمزارز نیوز برای پاسخگویی به این نیاز کاربران، فایل pdf (پی دی اف) آموزش ارز دیجیتال را همراه با نسخه کتاب صوتی آن به صورت رایگان آماده کرده‌ایم. در فایل pdf آموزش ارز دیجیتال (رایگان)، به تاریخچه شکل‌گیری ارزهای دیجیتال، تکنولوژی بلاکچین، انواع ارزهای دیجیتال، نحوه خرید و فروش، صرافی و کیف پول رمزارزی، تحلیل نمودارها، استخراج ارز دیجیتال و دیگر مسائل مفید و ضروری این حوزه پرداخته شده است. سعی کرده‌ایم تا جایی که ممکن است به مسائل اصلی و مهم بپردازیم و از اطلاعات حاشیه‌ای و غیرضروری بپرهیزیم.

با دانلود رایگان فایل pdf (پی دی اف) آموزش ارز دیجیتال می‌توانید به راحتی و با صرف کمترین زمان، با عالم این تکنولوژی جدید مالی که دارد کل جهان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، آشنا شوید.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خیلی ممنون عالی است

خیلی ممنون

متاسفانه لینک فایل صوتی کارنمیکنه!

ممنونم از تمامی تیم رمز ارز نیوز بابت تمامی زحماتی که جهت تولید محتوای آموزشی وخبر
امکانش هست برای محتوای آموزشی تحلیلی تکنیکال که زحمت کشیدین تهیه کردین نسخهPTF تهیه کنین

سلام چشم به تیم تولید محتوا اطلاع میدیم