قیمت لحظه ای Sweat Economy + نمودار قیمت SWEAT 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Sweat Economy
SWEAT
رتبه: 557
$ 0.0095
604 تومان
1.31%
ارزش کل بازار
$ 75,113,559
حجم معاملات 24 ساعته
$ 7,557,495
عرضه در گردش
7,925,555,646 SWEAT
عرضه کل
21,712,775,241 SWEAT


نوسانات و اطلاعات قیمت Sweat Economy

هر واحد Sweat Economy (SWEAT) در این لحظه با قیمت 0.009498 $، معادل 604 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Sweat Economy، معادل $ 75,113,559 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 7,557,495 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.31% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Sweat Economy یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Sweat Economy

باتوجه به افزایش محبوبیت رمزارزها و در پی آن افزایش تعداد فعالین این حوزه، تعداد پروژه‌های رمزارزی جدید به طور روزافزونی در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی ایجاد شده‌اند و در تلاش هستند تا یکی از مشکلات یا کمبودهای شبکه‌های قبلی را از میان بردارند. در این صفحه قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال Sweat Economy و بررسی اطلاعات آن بپردازیم. ارز دیجیتال Sweat Economy، یکی از رمزارزهایی است که با هدف از میان بردن یکی دیگر از مشکلات شبکه‌های فعلی روی کار آمده است. در حال حاضر ارز دیجیتال Sweat Economy دارای رتبه 557 در میان لیست ارزهای دیجیتال موجود است و رفته رفته سعی دارد تا با دیگر کوین‌های هم تراز خود به رقابت بپردازد. با توجه به اهداف و چشم اندازی که از سوی تیم موسسین این پروژه اعلام شده است، عرضه کل ارز دیجیتال Sweat Economy، معادل 21,712,775,241 SWEAT است که از این مقدار تاکنون 7,925,555,646 SWEAT به گردش درآمده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2402 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

منم هم دارم و خیلی خوبه چرا که من معلولیت شدید دارم ولی با دوتا عصا پیاده روی میکنم و جالب اینکه بالای ۷۰۰۰قدم دارم میرم. خیلی رو پولش مانور نمی دم.ولی وقتی ۱۰۰۰تا به بالا بشه فکر کنم ارزشمند بشه

سلام من ۵۱۷.۳۰ تا پول ازژ sweat coin دارم چطوری بفروشم !

این همون sweatcions هستش دوستان؟ تقریبا اسمش یک حرف s نسبت ب همین ارز کم داره!
sweatcoins که من منظورمه خودم دارم از طریق اپلیکیشنی که مرتبط با ورزش کردن هست (پیاده روی قدم زدن نسبت ب مسیری ک از GPS ثبت میشه داخل نرم افزار و در ازای آن ارز استخراج میکنه) دارم از طریق این اپلیکیشن ارز رو دنبال میکنم. مورد دیگه ک نظرم رو جلب کرده لوگویه این ارز با ارزی ک همنامه دارم کار میکنم باهاش ولی لوگوش اینی ک سایت تحلیل کرده نیست. میشه دوستان مشورت بدید؟

اره دوست من همون درسته

سلام و درود دوست عزیز این لوگو که اینجا هست من اول فکر کردم برا یک برنامه استخراج ارز دیگست که قبلا تازگی دیدم اما رفتم تو زیر برنامه های سویت کوین دیدم که این لوگو مال کیف پول برنامه سویت کوین هستش که اسمش sweat wallet باید اون رو هم نصب کنید من نصب دارمش یه کد مخصوص بهتون میده که پاکش نکنید از طریق اون کیف پول میتونید بفروشیدش یه برنامه دیگه هست شبیه همین بود ارز میداد