قیمت لحظه ای Orion + نمودار قیمت ORN 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Orion
ORN
رتبه: 683
$ 1.51
100,385 تومان
5.15%
ارزش کل بازار
$ 50,955,369
حجم معاملات 24 ساعته
$ 10,422,276
عرضه در گردش
34,433,074 ORN
عرضه کل
100,000,000 ORN


نوسانات و اطلاعات قیمت Orion

هر واحد Orion در این لحظه با قیمت 1.51 $، معادل 100,385 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Orion، معادل $ 50,955,369 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 10,422,276 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 5.15% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Orion یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Orion

علی‌رغم اینکه تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال، روزبه‌روز در حال افزایش است، ولی نقدینگی در این صرافی‌ها مشکلی است که همواره مهم بوده و هر کسی هم نمی‌تواند به دنبال بهترین صرافی از نظر نقدینگی ارز دیجیتال مورد نظر خود بگردد.

ارز دیجیتال Orion Protocol (با توکن ORN)، با هدف حل این مشکل، یک تجمیع‌کننده نقدینگی منحصر‌به‌فرد را ارائه می‌دهد که صرافی‌های اصلی بازار را به یک پلتفرم واحد و ساده، مرتبط می‌سازد. در واقع، اوریون پروتکل بدون رقابت با صرافی‌های دیگر، قصد دارد سفارشات آنها را در یک سیستم واحد جمع‌آوری کند. به این ترتیب، کاربران راحت‌تر می‌توانند به خرید و فروش کوین‌های مختلف بپردازند.

ارز دیجیتال اوریون پروتکل، یک پروژه متن‌باز و مبتنی بر اقتصاد غیرمتمرکز (معروف به DeFi) است که به کاربران کمک می‌کند تا بهترین سود را از سرمایه خود به دست آورند و در کنار آن، ریسک کار با صرافی‌های مختلف را نیز از بین می‌برد. با ارز دیجیتال Orion Protocol بزرگ‌ترین مشکلات موجود در معامله ارزهای دیجیتال مانند نقدینگی، دسترسی، مقیاس‌پذیری و امنیت، رفع خواهند شد.

توکن ORN

توکن بومی اکوسیستم اوریون پروتکل، با نماد اختصاری ORN شناخته می‌شود که در واقع یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است.

قیمت توکن ORN

این ارز دیجیتال، اولین بار در تاریخ ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی و با قیمت حدود ۰٫۷ دلار، در وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) لیست شد. همزمان با این اتفاق، قیمت توکن ORN رشد چشمگیری را تجربه کرد و تنها در عرض ۵ روز، قیمت اوریون پروتکل به ۲٫۹ دلار رسید. این روند صعودی برای چند روز متوقف شد، ولی با شروع یک رالی صعودی دیگر، قیمت توکن ORN در تاریخ ۱۰ آگوست، به ۶ دلار رسید. این یعنی سود بیش از ۴۰۰ درصدی در کمتر از یک ماه!

بالاترین قیمت ثبت‌شده برای توکن ORN در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۱ و حدود ۲۹٫۲۹ دلار است که عدد فوق‌العاده تحسین‌برانگیزی محسوب می‌شود. اگر این سطح قیمتی را با پایین‌ترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Orion Protocol در محدوده ۰٫۵۳ دلار که اواسط ژوئیه ۲۰۲۰ ثبت شده مقایسه کنیم، به رشدی تقریباً ۵،۶۰۰ درصدی خواهیم رسید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments