قیمت لحظه ای Nexus Mutual + نمودار قیمت NXM 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Nexus Mutual
NXM
رتبه: 245
$ 65.53
4,199,257 تومان
1.83%
ارزش کل بازار
$ 265,854,262
حجم معاملات 24 ساعته
$ 0
عرضه در گردش
4,059,384 NXM
عرضه کل
4,059,384 NXM


نوسانات و اطلاعات قیمت Nexus Mutual

هر واحد Nexus Mutual (NXM) در این لحظه با قیمت 65.51 $، معادل 4,199,257 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Nexus Mutual، معادل $ 265,854,262 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 0 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.83% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Nexus Mutual یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Nexus Mutual

نکسوس میوچوال یک پروژه مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. هدف اصلی نکسوس حافظت از کاربران در برابر خطرات احتمالی مانند هک شدن قراردادهای هوشمند است. ارز دیجیتال Nexus Mutual مانند سیستم بیمه عمل می‌کند اما تیم توسعه‌دهنده آن به دلیل مشکلات و محدودیت‌‌های قانونی، آن را به عنوان بیمه معرفی نکرده‌اند. میوچوال (Mutual) که در ادامه نام این ارز دیجیتال آمده است، در زبان انگلیسی به معنای دوجانبه و دوطرفه است. در واقع ارز دیجیتال نکسوس میوچوال یک پلتفرم بیمه‌ای دوطرفه را ایجاد کرده است. مدل کاری Nexus Mutual با نحوه کار یک شرکت بیمه عادی و سنتی متفاوت است. در شرکت‌‌های بیمه سنتی، سود حاصل از بیزنس به سهام‌داران تعلق می‌گیرد؛ چه سهامداران بیمه باشند و چه نباشند. اما در سیستم بیمه دوطرفه، سود حاصل از بیزنس به بیمه‌شدگان نیز تعلق می‌گیرد. ارز دیجیتال نکسوس میوچوال در واقع یک سیستم بیمه غیرمتمرکز است که وقتی افراد از این پلتفرم برای بیمه خودشان استفاده کنند، از اصل بیزنس هم سود می‌برند.
این ارز دیجیتال کاربران را در برابر اشکالات قراردادهای هوشمند بیمه می‌کند؛ دقیقاً همان‌طور که شرکت‌‌های بیمه شما را در برابر زلزله و خسارت‌‌های اتومبیل بیمه می‌کنند.
قیمت ارز دیجیتال نکسوس میوچوال در زمان عرضه اولیه‌اش به بازار ارزهای دیجیتال، تقریباً برابر با 10 دلار بود. از همان ابتدا قیمت توکن رمزارز NXM در یک روند صعودی قرار گرفت و در کمتر از سه ماه قیمت نکسوس میوچوال به 75 دلار رسید. پس از این قله قیمتی، توکن NXM در یک روند نزولی قیمت قرار گرفت و در ماه نوامبر سال 2020 قیمت ارز دیجیتال Nexus Mutual به حدود 21 دلار رسید. اما با شروع سال 2021 و آغاز رشد قیمت ارزهای دیجیتال، این رمزارز هم در یک روند صعودی قیمت چند ماهه قرار گرفت و در ماه می ‌2021 قیمت توکن نکسوس بیش از 158 دلار معامله می‌شد. اما با ریزش ناگهانی قیمت بیت کوین در ماه می، قیمت نکسوس میوچوال هم با ریزش شدید روبه‌رو گردید و در کمتر از دو هفته قیمت Nexus Mutual به 79 دلار رسید؛ یعنی قیمت توکن NXM در کمتر از دو هفته، نصف شد. این ارز دیجیتال یکی از رمزارزهای جدید و نوپا است، به همین دلیل نوسانات قیمت آن زیاد است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments