قیمت لحظه ای گیت چین + نمودار قیمت GT 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Gate
GT
رتبه: 101
$ 6.93
461,108 تومان
3.40%
ارزش کل بازار
$ 925,518,375
حجم معاملات 24 ساعته
$ 6,702,670
عرضه در گردش
133,588,480 GT
عرضه کل
300,000,000 GT


نوسانات و اطلاعات قیمت گیت چین

هر واحد گیت چین در این لحظه با قیمت 6.93 $، معادل 461,108 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال گیت چین، معادل $ 925,518,375 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 6,702,670 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.4% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت گیت چین یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره گیت چین

گیت چین (GateChain) یک بلاکچین عمومی نسل جدید است که با تمرکز بر ایمنی دارایی‌های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز، سعی دارد مشکلات پیچیده شبکه‌های بلاکچینی را بدون به خطر انداختن جنبه‌های غیرمتمرکز بودن و سایر قابلیت‌های آنها، حل کند.
اکوسیستم گیت چین متشکل از شبکه اصلی گیت چین، صرافی غیرمتمرکز (DEX) گیت چین، ارز دیجیتال گیت توکن (GT)، کیف پول و موارد دیگر است. در واقع، هدف گیت چین تشکیل یک اکوسیستم غیرمتمرکز در سطح سازمانی است که بتواند دارایی‌‌های دیجیتال را به طور مؤثر و ایمن ذخیره، صادر و مبادله کند.
تیم گیت چین به منظور تضمین امنیت دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین، حتی پس از نشت یا تخریب کلیدهای خصوصی، قابلیت‌های جدید حساب امن درون زنجیره‌ای (onchain-safety-account) و بازیابی قابل‌تنظیم با تأخیر زمانی (customizable-time-delay-recovery) را طراحی کرده است.
ارز دیجیتال GateChain که با نماد اختصاری GT شناخته می‌شود، ارز دیجیتال اختصاصی اکوسیستم گیت چین است. از این ارز دیجیتال برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در شبکه گیت چین و همچنین، پاداش‌دهی به کاربران در الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) گیت چین استفاده می‌شود.
قیمت گیت توکن در ابتدای عرضه در آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی، در حدود ۰٫۸۷ دلار بود. توکن GT در اوایل راه‌اندازی مورد استقبال چندانی قرار نگرفت و قیمت ارز دیجیتال GateChain در یک روند تقریباً خنثی پیش می‌رفت.
تا اینکه در فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی و همزمان با شروع بازار صعودی ارزهای دیجیتال، قیمت گیت توکن (GT) نیز وارد یک چرخه گاوی شد و در تاریخ ۱۲ می، قیمت توکن GT توانست به بالاترین رقم تاریخی خود در ۱۳٫۰۹ دلار برسد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments