قیمت لحظه ای dYdX + نمودار قیمت DYDX 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

dYdX
DYDX
رتبه: 85
$ 2.38
154,414 تومان
0.80%
ارزش کل بازار
$ 1,193,490,016
حجم معاملات 24 ساعته
$ 7,000,170
عرضه در گردش
501,325,667 DYDX
عرضه کل
722,022,077 DYDX


نوسانات و اطلاعات قیمت dYdX

هر واحد dYdX در این لحظه با قیمت 2.38 $، معادل 154,414 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال dYdX، معادل $ 1,193,490,016 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 7,000,170 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.8% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت dYdX یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره dYdX

ارز دیجیتال DYDX توکن حاکمیتی پروتکل dYdX است؛ یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز لایه دوم که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و محصولات مالی مختلف مانند معاملات دائمی، مارجین، معاملات اهرمی و معاملات اسپات را ارائه می‌دهد. با فراهم کردن امکان کنترل مشترک پروتکل، توکن DYDX به معامله‌گران، ارائه‌دهندگان نقدینگی و شرکای پلتفرم dYdX اجازه می‌دهد تا به طور جمعی در مدیریت آن مشارکت داشته و به سمت یک پروتکل پیشرفته‌تر حرکت کنند.

ارز دیجیتال DYDX

ارز دیجیتال DYDX یک توکن ERC20 است که از آن می‌توان برای مشارکت در مدیریت پلتفرم dYdX استفاده کرد. در مجموع یک میلیارد واحد توکن DYDX وجود دارد که طی یک دوره پنج ساله توزیع خواهند شد. ۵۰ درصد این توکن‌ها به جامعه dYdX اختصاص یافته که شامل ارائه‌دهندگان نقدینگی، معامله‌گران، استیک‌هولدرها و کاربرانی است که تکمیل تراکنش‌ها را بر عهده دارند. دو راه برای به دست آوردن توکن DYDX وجود دارد. روش اول شامل استیک کردن استیبل کوین یواس‌دی کوین (USDC) در یک استخر و دریافت پاداش روزانه در قالب DYDX است. این USDCهای استیک شده برای کمک به نقدینگی و همچنین، حفظ امنیت اکوسیستم dYdX استفاده می‌شوند. راه دوم، دریافت پاداش معاملات است. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند با انجام معامله بر روی پلتفرم dYdX، در قالب توکن DYDX تخفیف و پاداش بگیرند.

قیمت توکن DYDX

ارز دیجیتال DYDX در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ و با یک قیمت بسیار ناچیز (کمتر از ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار) در وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) لیست شد. این ارز دیجیتال از همان روزهای ابتدایی خود مورد استقبال خوبی قرار گرفت. به طوری که، قیمت توکن DYDX تنها یک روز بعد و با یک جهش بسیار چشمگیر، به حدود ۱۴٫۴ دلار رسید. اما دستاوردهای DYDX به همین‌جا ختم نشد و روند صعودی این ارز دیجیتال همچنان ادامه داشت. طی این بازار صعودی، قیمت ارز دیجیتال DYDX در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ به حدود ۲۷٫۷۸ دلار رسید که اوج تاریخی قیمت توکن DYDX نیز به شمار می‌رود. برای تقریبا یک ماه، قیمت ارز دیجیتال DYDX در همین محدوده در نوسان بود. پس از آن، این ارز دیجیتال یک روند قیمتی پرنوسان و در کل، نزولی را در پیش گرفت. تا جایی که، این توکن نزدیک به ۷۷ درصد از ارزش خود را از دست داد و قیمت آن به محدوده ۶٫۵ دلار رسید.

آینده توکن DYDX

قابلیت استیکینگ ارائه‌شده توسط صرافی dYdX می‌تواند دلیل اصلی علاقه سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ به توکن DYDX باشد، سرمایه‌گذارانی که همیشه به دنبال کسب سود هستند. از آنجایی که توکن DYDX در بیشتر بازارهای نزولی نشانه‌های نسبتاً پایداری را از خود نشان داده است، سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است این توکن را خریداری کرده و با قفل کردن آن در پلتفرم، به دنبال کسب پاداش باشند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، هولد کردن توکن DYDX می‌تواند کار سودآوری محسوب شود. با این حال، بازار کریپتو ماهیت بسیار پرنوسانی دارد و توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در توکن DYDX، شاخص‌های بازار و نظرات کارشناسان ارزهای دیجیتال را به دقت بررسی کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

این با بیت کوین برمیگرده بالا. ثبت شه تو تاریخ