قیمت لحظه ای COMBO + نمودار قیمت COMBO 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

COMBO
COMBO
رتبه: 682
$ 0.711319
47,055 تومان
4.23%
ارزش کل بازار
$ 50,572,329
حجم معاملات 24 ساعته
$ 7,814,967
عرضه در گردش
71,051,748 COMBO
عرضه کل
100,000,000 COMBO


نوسانات و اطلاعات قیمت COMBO

هر واحد COMBO در این لحظه با قیمت 0.711128 $، معادل 47,055 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال COMBO، معادل $ 50,572,329 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 7,814,967 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 4.23% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت COMBO یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره COMBO

BCX (کاکاز بی سی ایکس) پلتفرمی کاربرپسند برای توسعه بازی ‌ها توسط بلاکچین است. ارز دیجیتال Cocos-BCX از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام خصوصی شده (DPoS) استفاده می‌کند. این الگوریتم، یک الگوریتم اجماع بهینه و نسخه دموکراتیک الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) است. به این معنا که نود‌های شبکه، افرادی را از میان خود برای تأیید بلاک‌ها انتخاب می‌کنند.
توکن ارز دیجیتال این پلتفرم، Cocos-BCX نام دارد که با نماد اختصاری COCOS شناخته می‌شود. موارد استفاده از توکن COCOS عبارت‌اند از: پرداخت کارمزد یا گَس، استیکینگ برای مشارکت در اجماع DPoS و استیکینگ برای مشارکت در حاکمیت بلاکچین. توکن COCOS یک توکن حاکمیتی می‌باشد.
قیمت CocosBCX در ابتدای عرضه آن در اگوست 2019 در حدود 0.0001 دلار بود .
با استفاده از پلتفرم Cocos BCX توسعه‌دهندگان بازی‌ها بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه‌نویسی بلاکچین به راحتی می‌توانند بازی‌های معمولی را به شبکه‌های بلاکچین انتقال دهند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند از توابع و مؤلفه‌های ارائه‌شده توسط Cocos-BCX یا تیم‌های شخص ثالث، برای ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی بازی مانند تبادل توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، امانت فروشی‌ها و بانک‌ها استفاده کنند.
علاوه بر این، Cocos BCX با ارائه استانداردهای دارایی سازگار با چندین بلاکچین و درگاه‌های چنددامنه‌ای، تبادل دارایی را میان شبکه‌های بلاکچینی و دامنه‌های مختلف، امکان‌پذیر می‌کند. به این ترتیب، توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری لازم را برای استقرار بازی‌های خود در شبکه‌های بلاکچین دارند که این امر به نوبه خود، اقتصاد درون بازی‌ها و گیمینگ را تسهیل و امکان انتقال دارایی‌های آنها در سطح جهانی را فراهم می‌کند.
از سوی دیگر، کاربران نیز می‌توانند برای دستیابی به اهداف خود مانند مبادله و ذخیره‌سازی توکن‌ها، از آزادی جابه‌جایی دارایی‌ها میان بلاکچین‌های مختلف بهره‌مند شوند. به عبارت دیگر، توسعه‌دهندگان Cocos-BCX امیدوارند که کنترل و شفافیت کامل دارایی‌های مجازی درون بازی‌ها را به کاربران ارائه دهند.
علاوه بر این، توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال Cocos BCX استاندارد NHAS-1808 را برای دارایی‌های دیجیتال معرفی کرده‌اند. هدف از معرفی این استاندارد، ایجاد یک محیط کامل و راحت برای توسعه‌دهندگان بازی و انقلاب در صنعت بازی‌های بلاکچین عنوان شده است.

الگوهای بازی Cocos BCX

تیم Cocos BCX به‌ منظور کمک به توسعه‌دهندگان برای درک هر چه بهتر توسعه بازی‌ها روی پلتفرم Cocos BCX بازی‌های ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث و خود را به عنوان الگو راه‌اندازی و منتشر کرده است. به عنوان مثال، SnakeJoy و CocosShooter دو نمونه از این بازی‌ها هستند.
  • SnakeJoy
SnakeJoy یک بازی خزیدن مار است که توسط تیم توسعه‌دهنده شخص ثالث TeamJoy روی پلتفرم Cocos BCX ساخته شده است. در این بازی، کاربران مار را برای خوردن گلوله‌ها کنترل و به این صورت، با بازیکنان دیگر رقابت می‌کنند. این بازی، با هدف نشان دادن اقتصاد درون بازی‌ها و استفاده از توکن‌های تثبیت‌شده و مشتقه در بازی‌ها، طراحی شده است.
  • CocosShooter
CocosShooter یک بازی تیراندازی است که توسط تیم Cocos-BCX ساخته شده است. کاربران برای از بین بردن هواپیماهای دشمن و جمع‌آوری امتیاز و آیتم‌های مختلف، یک جنگنده را کنترل می‌کنند. آیتم‌های به دست آمده را می‌توان میان کاربران و از طریق برنامه‌ها یا شبکه‌های بلاکچین تحت استاندارد NHAS-1808، مبادله یا ذخیره کرد. این بازی با هدف نمایش تولید، ذخیره‌سازی و انتقال توکن‌های NHAS-1808 طراحی شده است.
با ورود به سال 2021 قیمت Cocos BCX به یک‌باره رشد قابل توجهی داشت و قیمت COCOS به حدود 0.83 دلار رسید. که نشان دهنده رشد بیش از 2500 درصدی قیمت ارز دیجیتال Cocos BCX طی یک روز می‌باشد. قطعا روز 19 ژانویه 2021 روزی تاریخی برای ارز دیجیتال Cocos BCX (کاکاز بی سی ایکس) خواهد بود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments